Frihet

Jag känner mig så himla glad idag, vet inte vad det är. Det spritter i kroppen, som Madicken sa. Idag skulle det passa utmärkt att få ett positivt besked, att något kul ska hända. Typ att älskling ringer och säger att han har bokat en resa någonstans.
Men det är inte så överdrivet långt tills vi åker till Värmdö jag och Emil. 12:e juli packar vi in katten i bilen och drar. Det ska verkligen bli helt underbart. Vi har hyrt en mysig liten stuga vid vattnet. Dessutom har jag pratat med solen, och han har lovat att lysa hela veckan vi är där.
Men som sagt, jag är så otroligt sugen på en solsemester utomlands. Bara ligga vid havet och koppla av.

Igår grillade jag och älskling på balkongen. Supermysigt. Vi hade helt enkelt en jättebra dag igår.

Jag går hela tiden runt och tänker på Komvux, vill så gärna veta om jag har kommit in! Jag kommer bli SÅ besviken om jag inte gör det, men då får jag väl söka in till nästa termin.

Nä, nu ska jag göra nåt vettigt, typ sola :)
/Golfhustrun

mmm, den här skulle inte vra otäck!

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback