Boopalicious

Nu är jag hemma igen. Det blev två klänningar och en lila tubtopp. Sen blev det lunch också. Tack och lov var skorna slut!
Nu kommer snart älskling hem. Klockan 16 ska vi tvätta, men efter det så ska vi ta en promenad. Det är ju helt underbart väder. Tror jag ska ta på mig en av de nya klänningarna.

Helst av allt skulle jag vilja ligga på en varm strand just nu, med en drink i ena handen och en bok i den andra.

Hmm, det får mig att tänka på att jag måste köpa en ny bikini.  Jag är väldigt inne på denna, men jag har aldrig beställt bikini från nätet, så jag vet inte om jag vågar. Visserligen kan jag min storlek, men nja, jag vill nog känna lite på den i verkligheten.

Nu måste jag kila.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback