Äntligen en blogg!

Jaha, nu har jag skaffat en blogg. Med tanke på att jag är svårt bloggberoende, läser otroligt många dagligen, så är det konstigt att jag inte har startat en egen. Men nu är den här!

Vem är då jag?
Jag är en tjej på 23 år, jag lever ihop med min blivande make Emil som är 28 år. Just nu bor vi i lägenhet men vår tanke är att vi har hittat drömhuset till nästa sommar.

Den här bloggen kommer till stor del handla om livet med Emil, men också mycket om min andra stora passion i livet (den största är Emil) nämligen kläder.

Mycket nöje! / Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

eftersom Emil är dålig på att ringa kanske jag kan få lite info på den här sidan.........kram på dig "svärmor"

2008-05-19 @ 18:42:48
URL: http://sinneskatten.blogg.se

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback