Trevlig Midsommar!

Det här blir sista inlägget för den här veckan. För om några timmar drar jag och älskling till Hunnebostrand! Knäpp som jag är så har jag inte ens börjat titta på vad jag ska packa, men lugn lugn, detta händer alltid mig när jag ska resa någonstans, jag är alltid ute i sista minuten. Men allt brukar lösa sig ändå.

Jag har redan sett tre fulla människor idag och klockan är bara 10:35. Någon som sa att det är semester och midsommar?

Nä alla sötnosar därute, ha nu en förjävla bra midsommar, det ska iallafall jag ha!! Vi hörs på söndag igen (om jag har överlevt)
/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback