Tråkigt när vänner mår dåligt.

Jag pratade med Baby för en stund sen. Hmm hon mådde inte riktigt bra. Och när hon mår dåligt så mår jag dåligt. Hon är och kommer alltid vara som en syster för mig. Min baby, älskar henne så mycket och vill bara att allt ska vara bra!

För en stund sen var jag och älskling ute på en snabbpromenad. Det var alldeles för kallt och vi hade alldeles för lite kläder på oss för at gå långt. Men det lilla var skönt.

Herregud vad jag längtar till Bästkusten. 2 veckor kvar bara =)

Jippi, på onsdag ska jag och tjejgänget se Sex and the city. Jag och baby kommer ladda upp tonvis med pappersnäsdukar, för här ska gråtas!

Nä, nu ska jag och älskling kolla på film
/Golfhustrun



Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback