Tatueringsmiss

Hmm jag läste nyss denna artikel

Okej, det är lite synd om tjejjen, det är aldrig kul när en tatuering blir fel. MEN, stavningsfelet tycker jag ligger ganska mycket på hennes ansvar. Hon fick ju se orden i tusch på ryggen innan han började tatuera, och visst, man ser inte så bra på ryggen, men jag tror inte tjejjen heller visste hur man stavade till good, så därför reagerade hon inte förrän typ hennes pojkvän sa att det var felstavat.

Sen tycker hon att konturerna och färgerna inte blev bra, det är tatuerarens fel, men herregud, det går ju att fixa. Inte behöver hon ta bort hela tatueringen?? Det är ju bara att gå till någon annan tatuerare och be honom/henne att fylla i tatueringen snyggare och jag är garanterat säker på att man kan göra om god till good. Det finns så otroligt många duktiga tatuerare. Så att istället för att kräva den som gjorde hennes tatuering på pengar till att ta bort den, så kan hon istället kräva honom på pengar till att göra om den.

För hon vill väl fortfarande ha den kvar? Eller har hon kommit på såhär i efterhand att den kanske inte var så fin från första början?
/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Gubben

Det var det gräsligaste! Men tack vare felstavningen är det ett O mindre att ta bort...

2008-06-27 @ 17:30:44
URL: http://gubben.webblogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback