Sol!

Solen är framme idag! Helt underbart, jag älskar sol. Nu får den gärna vara framme hela nästa vecka så att det är rktigt varmt och skönt när jag och älskling åker till Hunnebostrand.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Inget inplanerat, men jag ska garanterat mysa med älskling. Det kanske tom går att grilla.

Imorgon däremot så fyller svärmor år. Så då ska vi hälsa på henne. Efter det ska jag upp på stan med Baby och kolla på fotbollen på någon uteservering. Baby har faktiskt köpt en sverigetröja =)

Nu ska jag läsa Klick och Fredag plus att jag måste åka till apoteket.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback