Hills

Idag spelar älskling golf på Hills i Göteborg. Det ska tydligen vara en superfin golfbana, han har en egen golfbil där =) Han lär ju vara så galet söt i den!

Det har gått förvånansvärt bra att sova själv de här två dagarna. Jag trodde inte jag skulle kunna sova en blund utan älskling bredvid mig, men jodå, fast jag har vaknat av minsta ljud.
Men idag kommer han hem!

Vad ska jag hitta på idag då? Hmm, jag borde städa lite, iallafall dammsuga. Sen vet jag inte riktigt, men det löser sig!

Just ja, jag tappade bort mina svarta nya solglasögon i fredags, grrrr så arg!

Nu ska jag duscha/
Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: a n n a

surt att tappa bort nya brillor, hoppas du hittar dom :)

2008-06-08 @ 13:26:06
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback