Flyttstädat

Idag har jag hjälpt Baby att flyttstäda. Efter några timmar höll Baby på att dö (hon har halsfluss plus öroninflammation plus att hon är genomförkyld, så jag klandrar henne inte) så vi gav upp och gick och åt. Vi ska fortsätta imorgon. Då får vi hjälp av hennes pappa och av Emil.

På eftermiddagen och på kvällen har jag umgåtts med Emil. Vi åkte till Marieberg och köpte resväskor och Buzz. Buzz spelade vi en gång hemma hos älsklings mamma och vi blev helt fast. Så nu äntligen har vi det.

Det verkar bli varmt och skönt nästa vecka, det bådar gott inför nästa helg när vi åker bort.

Nu är det dags för Buzz
/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Carina

Tänk att den äldre generationen kan ge er inspiration, spela på.....

2008-06-28 @ 09:34:47
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback