Fan att vi inte vann

Oj vilken bra dag det har varit. På dagen var vi hos svärmor och gratta henne. Det var jättefint väder så vi kunde sitta ute nästan hela tiden. Vi åt jättegod mat och hade det trevligt.

Efter det skjutsade älskling mig till Strömpis. Där mötte jag upp några vänner, vi fick en sittplats som tur var inne på strömpis och sen började fotbollen. Vilket drag det var! Snacka om att det är väldigt mycket roligare att kolla på fotboll på storbildskärm, då tycker tom jag att det är kul!
Älskling var hos en kompis och kollade.

När fotbollen var slut kom älskling och hämta mig, vi åkte och handlade grillmat, åkte hem och grillade och nu bara myser vi!

Nu ska vi försöka laga digitalboxen som verkar krångla, den får inte vara sönder, för vi ska snart kolla på bra flm
/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback