Aggressiv

Ojoj, jag ska nog inte spela tv-spel. Jag bet min älskling i knät, TVÅ gånger! Plus att jag slog honom ganska hårt. Anledningen? Jag tyckte han flina hånfullt mot mig när han gjorde mål. (men det gjorde han ju inte, det var ju bara hans fina leende som jag älskar så mycket) Jag förvandlas till nån sorts varulv när jag inte vinner i tv-spel. Herregud, bitas i knät. Jag måste skärpa mig...eller bli bättre i fotbolsspelet.
Tack och lov vet jag att älskling älskar mig ändå, men jag lovar, jag ska aldrig mer bitas eller slåss.

Nu är det inte många timmar kvar tills älskling åker. Jag får inte säga såhär för älskling men, *viskar* jag vill inte att han åker.
Men jag hoppas han vinner alla rundorna och att han kommer ha skitkul, det är han värd mitt hjärta.

Dags att nanna, tror jag ska sova på älsklings bröst hela natten.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback