Sista inlägget

Japp det här blir sista inlägget på några dagar. För imorgon åker jag och älskling till Smögen, vi kommer hem på torsdag igen.

Idag har vi varit i Sthlm. Snacka om att det började och slutade med kaos. I morse missade vi bussen som skulle ta oss till centralstation, för vi hade glömt tågbiljetterna hemma. Så springa hem och hämta dom, missa bussen, undra vad fan vi ska göra. Tillslut tar vi cyklarna. Det regnar som fan, men vi cyklar på och hinner med tåget.

I sthlm var allt perfekt. Strålande sol, god mat (vi åt köttbullar på Ulla Winbladh på Djurgården) och lite shopping. Sen ska vi hem.
Tåget gick 19.13 från sthlm, vi hoppar av i Hallsberg för att byta tåg till Örebro. Tro på fan om inte tåget är 1 timme och 30 minuter försenat! Så nästan hela lördagskvällen spenderades på Hallsbergs tågstation med en förvirrad tant och en snubbe som kissade på golvet. Lovely.
Tillslut kom tåget och det fanns bara sovvagnar. Så vi stod som packade sillar vägen hem till Örebro.

Men men, nu är vi ju hemma iallafall. Nu ska jag njuta av en undebrar tid i Smögen. Bye alla!
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback