Home again

Tjooo nu är vi hemma igen. Underbara underbara Värmdö, jag ville inte åka hem. Asså vi har typ bott på landet, och jag har ju panik för alla småkryp, men inte ett kryp har varit framme under hela veckan, inte förrän idag när vi åkte hem!!! Tur va? Iallafall fick jag ungefär 4 hjärtinfarkter innan vi åkte idag, jag såg en tvestjärt, en rekordstor silverfisk och ett stort grönt monster på balkongen (älskling sa att det var en skalbagge, men jag vet att det var ett monster och att den var på väg in för att attackera mig)

Hur som helst, vi har haft det så jävla skönt och vi har bott så fint! Igår låg vi på stranden halva dagen, sååå skönt! Andra dagar tog vi båten in till Sthlm, färjan till Vaxholm eller bara åkte runt på Värmdö.

Nu är det 2 dagar kvar till Mallis!! Varför varför kan inte tiden gå snabbare? Men på måndag blir det kul, då får jag träffa min Baby, det är så himla längesen nu. Älskling ska spela golf med sin bror och J.

Hoppas alla har en lika bra sommar som jag!
/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Skönt att ni är hemma igen, menmallis blir jag avundsjuk på det är så fint där

2008-07-20 @ 09:04:52
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback