Allt är bara bra, Tack

Idag ska jag och älskling upp på stan och växla pengar. Visst, vi åker inte till mallis förrän den 22:a men det här är enda dagen vi har tid att växla på.

Nyss gjorde jag en kreolsk gryta. Satan vad god den blev. Hoppas älskling kommer tycka om den.

Katten Morris har fått något i sitt ena öra, han kliar och kliar hela tiden. Jag tror det är en lite vaxbit som stör honom. Hur som helst så ska jag köpa öronrengöring till honom idag.

Jag och älskling köpte nya gardiner till sovrummet igår, gud vad fint det blev ska ni veta! Vita spetsgardiner. Det ser så rent och somrigt ut i sovrummet nu.

Nu ska jag läsa i min bok lite, just nu läser jag Allt är bara bra tack av Moa Herngren, den är helt otroligt bra! Det var en sådan där bok som man bara kastade med när man får välja 4 pocket betala för 3, ni vet, man hittar tre, sen är det stopp i hjärnan, man kommer inte på en bok till,men oj vad imponerad jag är av den. Kan vara bland det bästa jag har läst av en svensk författare.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback