uppsats

nää det här med att skriva uppsats var inte så kul, så nu lägger jag undan det och fortsätter på fredag.

Imorgon åker jag och hun' till sthlm. Kommer hem igen på torsdag.

Just ja. Vi bogserade älsklings pappas bil igår igen =) gaspedalen hade ännu en gång frusit fast. Men den här gången behövde vi inte bogsera ända från Örebro. Nää, bussen stod så fint (och olägligt) i en korsning i Kumlaland. Men både älskling och hans pappa var duktiga, så bussen gled ner fint i garaget och puttades till sin plats.

Nu ska jag rota fram min väska ur garderoben, sen ska jag börja plocka fram lite kläder som jag ska ha med till sthlm. Senare idag när hun' kommer från jobbet så ska vi köpa champagne. Måste ju ha något, precis som förra året, att skåla i när vi gör oss fina på hotelrummet på nyår.

Ha de fint och om jag inte skriver igen. GOTT NYTT ÅR ALLA!






/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback