Paket på posten

Idag kom min nyårsklänning på posten. Jag har provat den och den sitter sååååååå fint, jag är supernöjd. Tack tack mint and vintage! Nu är bara skor det stora problemet. Men eftersom att jag har en garderob som flödar av skor så kanske jag ska gå in där och kolla läget =)

Om en timme ska jag ha mitt sista matteprov. Jag är kräknervös.

Nyss var jag uppe och la på julkort på brevlådan plus att jag skickade iväg en julklapp.

Nu ska jag gå och sätta mig i ett hörn och vara nervös. Det känns som att jag har glömt bort allt....hjälp, vad är 2+2?

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Lycka till på provet älskling =)

Du vet att du är bäst!

2008-12-15 @ 13:21:34

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback