Mellandagar

Så var julen över för denna gång.

Igår var älskling och jag hemma hos hans pappa. K hade lagat massa god mat och vi hade det jättemysigt. Det är inte klokt vad jag tycker mycket om min älsklings släkt.

Idag ska vi bara ta det lugnt. Möjligtvis åker vi upp på stan och lunchar. Just nu skiner solen, så en promenad vore mysigt.

Annars idag och imorgon behöver jag plugga lite. En uppsats om romantiken ska vara klar till den 5:e januari. Menjag har den här helgen plus måndag, nästa fredag och hela den helgen på mig, så det borde inte bli några problemas.

På tisdag åker älskling och jag till Sthlm! Längtar massor, för vi har alltid så mysigt där. Dessutom får jag ju inviga min nya klänning. Nu har jag kommit på att jag är sugen på att gå ut med älskling dagen innan nyår också, så jag måste rota fram någon klänning som jag kan ha då.

Nä, nu ska jag studsa in i duschen, sen ta en promenix.

Ha en fin lördag!

/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback