Lat

Jag ger upp. Jag sitter här och håller på med ett religionsarbete, det är två frågor kvar men jag bara skjuter upp dom hela tiden. Varför? För att dom är så magiskt tråkiga att svara på. Men om jag bara kom mig för att göra klart dom så skulle religionen vara färdig. Jag tänker hela tiden: hmm jag gör dom imorgon. Som att dom blir roligare imorgon? Don't think so.

Snart ska jag till skolan och ha historia. Jag tar nog en promenad dit så får älskling komma och hämta mig sen =) Det känns omöjligt att cykla i detta väder.

Idag ska älskling och jag till Kumlaland. Älskling ska tömma sitt bankfack där och säga upp det.

Hörrni, imorgon är det fredag. Weiii och på lördag är det lucia. Då skulle min syster fylla år egentligen, så älskling och jag åker nog till graven och tänder ett ljus. Blommor går ju inte att sätta nu, det är lite för kallt =)

Undra om jag ska lussa för älskling på lördag morgon. Sjunga lite fint å så.

Just ja, vi var ju på creperiet igår, älskling och jag. Den där crepen (eller galett som det faktiskt heter) med potatisgratäng, brie och rostbiff var gryyyyyymt god! Den kan jag rekomendera. La Parisien heter den. MUMS!

Är det bara jag som känner för att gå ut och ha världens snöbollskrig? Det är ju grymt kul!

Igår köpte jag mig ett par skridskor. För nu ska jag bli isprinsessa. Älskling och jag ska åka skridskor imorgon. Jag har inte åkt sen jag var tolv, så det ska bli kul. Ja jag kommer slå ihjäl mig. Lite lustigt är det, för jag fick ont i vristerna bara av att prova skridskorna i affären igår, hur ska det inte bli imorgon då? Jag kommer inte kunna gå på en vecka. Men det är det värt. Hoppas älskling kan slänga runt mig i luften och göra massa piruetter =)

Älskling köpte en ny väldigt fin innebandyklubba igår. Men om den var så bra vet jag inte, för han lyckades inte vinna över mig när vi hade en mini-innebandymatch i hallen. Jag matade in mål på mål. Vi får se hur det går på söndag när älskling har match. Nu är ju jag ganska säker på att han kommer vara grym då....och väldigt sexig.

Nää, religion var det. Hmmm...men jag gör nog klart det imorgon.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback