Grr

Om två minuter börjar jag plugga, promise.

Jag gillar Mötley Cüe, myyycket! Jag har hört lite rykten om att de ska komma till Sthlm i sommar. Jag säger bara sweeeet. Räkna med mig!


Oh sweet lord, han är fiiiin.

Öh, vad händer idag då? Som sagt så känner jag för att ligga som en sill i soffan, men nää, jag är ju inte bakis eller nåt, så jag skippar det. Jag ska möjligtvis upp med min älskling på stan och dricka en chailatte ikväll, beror på vad klockan blir. Annars så står väl rekordmycket mys på schemat.

Älskling har två innebandymatcher nu i helgen...jodå hans lag kommer vinna båda!

Just ja, dagens jullåt!
Är väl ingen jullåt i sig direkt, men för mig och MÅÅÅNGA andra symboliserar den jul mer än något annat! Jag pratar såklart om mössens arbetssång från Askungen. Det är nästan så man får tårar i ögonen.


Okej, nu har dom där två minuterna gått och jag har inte börjat plugga än. Men nu!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback