Chailatte

Jag och älskling är helt beroende av chailatte. Vi dricker det hemma och vi dricker det jämt på stan när vi är där och fikar, vilket är ofta =)

Alla julklappar är nu klara. Mammas julklapp till älskling är vääääldigt bra. Älskling kommer förstå vad jag menar när han har öppnat paketet =)

Nu ska vi snart spela DS. Sjukt kul ju!

Imorgon känner jag för att ligga som en sill i soffan hela dagen och bara läsa. Men det går inte. Plugg plugg plugg står på schemat.

Just ja, imorgon kommer julklappen från älsklings jobb! En gjutjärnspanna. Kan inte bli bättre. Vi har ingen, men behöver en. För jag tycker pannkakor i teflonpanna smakar papp.

6 dagar till jul, de ni!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback