2 dagar kvar till ni vet vad!

2 dagar till julafton. Hur mycket julkänsla har ni nu när det inte fnns en snöflinga därute?  Och hur fort har inte det här året gått?

Mitt år kan man summera såhär iallafall:

*Varit utomlands två gånger med älskling, Paris och Mallorca
*Började plugga
*Gråtit en del
*Skrattat ännu mer
*Sagt jag älskar dig miljoner gånger (gissa till vem =)
*Shoppat en massa snygga kläder i Sthlm, även fast budgeten inte tillåtet det. Men jag har blivit lyklig och det är det enda som är viktigt

Självklart har det hänt en massa saker också, saker som jag inte vill berätta om i bloggen riktigt än.

Det här med att tiden går så himla fort är ett återkommande problem. Men vet ni, jag har ett härligt citat från den store Strindberg, som jag alltid tänker på när jag tycker tiden rusar fram. "Tiden går fort när den väl har gått. Men medan den pågår är den dryg"    Något att tänka på va?

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback