Skolsaker

Med tanke på att jag ska börja Komvux om två veckor, så har jag nu kommit på att jag behöver lite skolsaker. Så jag funderar på att åka upp på stan och kolla lite. Jag behöver iallafall några block, en mapp, en almanacka och några fina pennor.
Kommer ni ihåg när man var liten, typ veckan innan man skulle böja skolan igen efter sommarlovet. Då åkte jag alltid upp på stan med mamma och köpte nya sudd, bokomslagspapper och nytt pennskrin (ni vet dom där runda/avlånga i tyg man hade) Jag minns att vi alltid handlade på Gallerix.
Jag har kollat runt lite på internet nu och Åhlens hade en hel del fina almanackor och pennor. Så vi får se, kanske åker jag dit.

För övrigt idag ska jag tvätta, wieee. Älskling ska spela golf på Lanna efter jobbet. Mitt golfproffs =) jag är så stolt över  honom.

Nä, nu måste jag grejja lite
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback