Regnrusk

Vaccinationen av hunden gick bra, hon var så duktig.

Nu bara regnar regnar regnar det. Man blir så otroligt trött i hela kroppen, vill bara lägga sig att sova. Men sova sa jag snart, efter att älskling har pratat klart i telen med sin syster.

Jag är så galet sugen på att köpa lite skor och kläder. Alltså höstgrejjer. Jag känner för mycket stickat och i skoväg några sorts skoletter och kängor, tänk dr martens. Pust. Jag just ja, jag vill ha en ny skinnjacka också.
Men men, man kan inte få allt vad man vill, speciellt inte med studiebidrag,

Gud vad jag svamlar, inte kul att läsa alls. Så nu går jag och gör något annat. Sov gott.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback