Plommonträd

Strax utanför där jag och älskling bor så finns det ca 7 plommonträd, fullsmockade med jättegoda plommon. Det som är bra är att alla får gå och plocka på dessa träd, så igår och även för några dagar sedan, var jag och älskling och plockade två påsar fulla (inte stora ica-påsar utan 5-liters påsar) Jag tycker det är schysst att det planteras sådana träd även för oss som inte bor i villa och kan plantera själva.

Gaahh jag blir tokig! Jag och Emil har haft problem med våra mobiler hela helgen. Det går inte att skicka sms, inte att ringa och inte att ta emot samtal. Störigt! Men nu har jag varit i kontakt med kundtjänst så nu ska det funka. Hoppas jag. Man tror inte att man är beroende av mobilen men så fort det blir något fel så blir man alldeles hispig.

Nu ska jag koka nudlar.

Förresten, imorgon börjar jag skolan =)

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback