Att hylla sin bästa vän

I några olika tidningar jag har läst nu på sistone har folk hyllat sina bästa vänner. Så då vill jag också passa på att göra det.

Min bäst vän är även min älskade, nämligen Emil. Han är den finaste människan på jorden som alltid ställer upp och alltid har en fin kommentar på tungan. Det kan vara kommentarer om alltifrån mina kläder, exempel "vad fint den där klänningen sitter på dig" eller om mitt utseende "du har dom vackraste ögonen jag någonsin sett" eller helt enkelt "jag älskar dig så otroligt mycket"
Han är allt som en bästa vän och älskling ska vara, jag kan inte hylla honom nog. Han finns alltid där, jag är (och känner verkligen) att jag är hans allt, den hans tankar alltid handlar om. Jag vet att han aldrig någonsin skulle svika mig eller på något sätt göra mig ledsen.

Min älskling ska även bli min man. Vi ska snart börja kolla runt efter någon fin kyrka i Sverige. Jag kan inte vänta tills den dag jag får lova min älskling evig kärlek, jag vill att hela världen ska få veta att jag aldrig lämnar honom, vad som än händer. Tills döden skiljer oss åt räcker inte, för jag vet att Emil och jag kommer finna varandra även när livet har tagit slut. Kanske blir vi två moln som alltid svävar bredvid varandra i himlen. Men först ska vi leva länge länge här på jorden. Bilda familj (min dröm är att få föda vårat kärleksbarn) och njuta av vårat liv tillsammans. För njuta, det kommer jag göra.

Älskar dig för evigt

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback